Trainingsschema 2020-2021
Gisteren is de eerste opzet van het trainingsschema gepubliceerd. Dit is een voorlopig schema waarin zeker nog wat wijzigingen zullen gaan plaatsvinden. De trainingsdagen zullen niet wijzigen maar het kan zijn dat een training nog qua tijd of veld veranderd gaat worden. Deze wijzigingen hebben te maken met wensen van lijncoödinatoren of trainers.

Wij zullen proberen steeds het actuele schema online te zetten en in Lisa bij te werken. Natuurlijk hopen ook wij dat we dan zo snel mogelijk het schema definitief kunnen maken.

Zoals jullie in het schema zien missen we nog enkele trainers voor komend seizoen. We zijn nog met een aantal trainers in gesprek, maar mocht je het leuk vinden om training te geven spreek Tim dan aan op de club of stuur een mail naar [email protected]

Tim Pont, manager HTZ
Joyce Visser, organisatorisch manager HTZ