Activiteiten en wedstrijden komende periode

We ontvangen veel aanvragen voor oefenwedstijden of activiteiten.
Voor alle activititen geldt dat deze alleen mogelijk zijn onder voorwaarden en na een aanvraag via de vaste aanvraagprocedure.

In deze periode van extra regels vanwege het Corona-virus vragen we aandacht voor de bijzondere regels die nog altijd gelden. Lees daarom de bijlagen even goed door en deel het met alle betrokkenen(spelers, begeleiders, ouders van spelers en toeschouwers en tegenstander).

Voor het aanstaande weekeinde is het belangrijk om extra aandacht te hebben voor de volgende aandachtspunten:

- Doe altijd eerst een aanvraag via de site voor iedere vorm van activiteiten.  (zie site, en vervolgens menu-keuzes :  "de club/accomodatie resereveren").

· Zorg per team voor een eigen Covid-verantwoordelijke die voor het team en tegenstander toeziet op de covid richtlijnen en afstand tussen 18+ ers buiten het veld.

·Houdt looproutes aan (ook als dat niet altijd de kortste route is).

·Kinderen zo weinig mogelijk in clubhuis

·Blijf een zo kort mogelijk periode op en rond het complex aanwezig voor en na de wedstrijden (max 15 minuten).

Via onderstaande links treft u nadere uitleg aan.

Belangrijke informatie over wedstrijden en activiteiten: KLIK HIER
Voor de checklist: KLIK HIER