Hapdag bitjes vrijdag 4 september van 18.00 – 21.00 uur

S.P.T.L. (Stichting Preventie Tand Letsel) organiseert vrijdag 4 september van 18.00 – 21.00 uur in het clubhuis van Forescate weer een bitjes-hapdag voor alle leden.
U kunt dan een afdruk te laten maken voor een professionele gebitsbeschermer.

Bescherm je gebit optimaal, ga voor een professionele gebitsbeschermer!

Wilt u een gebitsbeschermer op maat, die voor langere tijd goed blijft zitten en niet uit de mond valt?
Wilt u weten welke gebitsbeschermer u het beste kunt aanschaffen voor u of uw kind of heeft u andere vragen?
Lees dan de flyer in de bijlage bij dit bericht. Er zijn gebitsbeschermers voor melk gebit, wissel gebit, beugels en uitgewisseld gebit.

I.v.m. Covid 19 is de werkwijze van S.P.T.L. aangepast en volgen zij de richtlijnen van het RIVM / ANT / KNMT:
Op de hapdag > handen desinfecteren > melden bij administratietafel > kleur kiezen en afrekenen > afdruk nemen > beschermer thuis ontvangen

Aanmelden via LINK (u ontvangt een bevestiging) !

Bij aanschaf van een gebitsbeschermer ontvangt u reiniging foam van Bluem gratis (twv € 9.95)

Bijlage: hapdag Forescate 4-9-2020.pdf