Trainingen in de winterperiode
We gaan langzaam richting het einde van het jaar dus tijd om iedereen te informeren over de trainingen in de winterperiode.

De buitentrainingen gaan t/m zondag 13 december door volgens het huidige schema. Dat betekent voor de jeugdteams dus 2x in de week.
We hopen natuurlijk dat we ook de seniorenteams en trimhockeyers weer zo snel mogelijk kunnen laten starten met trainen.

Vanaf maandag 11 januari trainen de teams 1 x in de week tot na de voorjaarsvakantie.
De eerste teams starten vanaf 1 februari weer met 2 trainingen in de week.

De Benjamini's en Kabouters hebben de laatste training van 2020 op zondag 13 december en starten weer op zondag 31 januari.

De G hockey heeft de laatste training op woensdag 9 december. Zij starten weer op woensdag 3 februari.

De keeperstrainingen gaan door t/m vrijdag 11 december en starten weer vanaf 1 maart.

Vanaf maandag 1 maart trainen we weer 2 x per week volgens  het reguliere schema.

Samengevat:
9 december laatste training G hockey en F jeugd
11 december laatste trainingen A t/m E jeugd en senioren en trimmers
13 december laatste training Benjamini's en Kabouters
11 januari start trainingen A t/m F 1 x in de week en senioren en trimmers
31 januari start trainingen Benjamini's en Kabouters
1 februari start 2de training 1ste teams
3 februari start G hockey
20 t/m 27 februari voorjaarsvakantie, geen jeugdtrainingen!
1 maart start 2de trainingen voor alle A t/m E jeugd

Seniorenteams kunnen doorgeven aan de manager HTZ tot wanneer ze trainen en wanneer ze weer willen starten met trainen. Dit kan door een mail te sturen naar [email protected]