Trainen in de voorjaarsvakantie
Volgende week is het voor de regio midden voorjaarsvakantie.  Er zullen geen trainingen zijn volgens het reguliere trainingsschema.

Wij kunnen ons ook voorstellen dat de meeste mensen thuis zijn en graag zouden willen trainen met het team. Het HTZ team heeft besloten dat teams die dat willen voor komende week maandag, dinsdag, woensdag of donderdag éénmalig veldruimte aan kunnen vragen. Er zal speciaal voor komende week een schema komen waarin de aangevraagde teamtrainingen zoveel mogelijk op elkaar aan sluiten zodat we geen moment hebben waarin het clubhuis onbeheerd open is. Natuurlijk moeten we ook rekening houden met de geldende Corona maatregelen en de avondklok.

Wil je als team volgende week één keer trainen dan gelden de volgende regels:
1. Zorg dat je een trainer regelt, dat mag je eigen trainer zijn of een ouder
2. Stuur een app of sms naar Joyce Visser en geef de voorkeursdag en tijd aan. Vermeld daarbij ook wie de trainer van het team is zodat alle gegevens in Lisa kunnen worden gezet.

Je krijgt dan een bericht met goedkeuring of eventuele aanpassing en veldruimte toebedeeld. Ik ga er vanuit dat de gevraagde veldruimte dan ook benut wordt zodat we voorkomen dat de club er verlaten bij staat met een open clubhuis.

Veldruimte aanvragen kan via nummer 06 45130649

Alvast een fijne voorjaarsvakantie gewenst.