Trainingsschema ingaande 3 maart
In de persconferentie hebben we kunnen horen dat vanaf volgende week woensdag 3 maart ook de jong senioren weer mogen trainen. Dat is goed nieuws!

Omdat ook de juniorenteams vanaf maandag 1 maart weer twee keer in de week gaan trainen en we nog te maken hebben met de avondklok is er een trainingsschema gemaakt voor de komende twee weken (of langer als de avondklok langer van kracht blijft) Dit schema is ook in de app en op de site zichtbaar.
We begrijpen dat het verre van ideaal is om steeds van trainingstijd en veld te moeten wisselen maar we willen graag iedereen die mag trainen in de gelegenheid stellen om te trainen.  Wij hopen dan ook op ieders flexibiliteit, ook als een trainer voor een keertje eerder de training moet verlaten omdat hij/zij zelf moet trainen.

Omdat het met dit vollere schema weer drukker wordt op de club is het belangrijk dat we ons allemaal aan de geldende Corona maatregelen houden. Kijk op de site nog eens goed naar de Forescate coronaregels en volg zonder uitzondering de voorgeschreven routes van en naar de velden. Kom bijvoorbeeld niet te vroeg en verlaat na de training meteen het veld en blijf niet rond het complex hangen. Het clubhuis blijft gesloten en is (met mondkapje) alleen toegankelijk voor noodzakelijk bezoek.

Bijlage: trainingsschemaavondkloktot27jaar.pdf