Wil je sturing geven aan het hockeybeleid...?

De club is ook van jou! Help je ons mee om sturing te geven aan een sterker hockeybeleid? Dit is je kans.

Gedurende drie hockeyseizoenen is er binnen de vereniging met veel enthousiasme hard gewerkt en zijn er vele mooie stappen gezet naar een sterkere hockeyorganisatie met meer structuur en balans. In deze periode hebben we verder vorm gegeven aan een sterker hockeybeleid, meer aandacht gehad voor opleiding en ontwikkeling en meer continuïteit in spel- en trainingsschema's.

Na deze intensieve periode hebben onze HTZ (Hockey-Technische-Zaken) bestuursleden Jan-Geert Vink (Junioren, H1 & D1) en Michelle Langeveld (Jongste Jeugd & Senioren, Veteranen en Trimmers) aangegeven meer balans in hun eigen activiteiten te willen brengen en zo meer tijd te krijgen voor gezin, werk en andere zaken, naast het hockey. Het bestuur is zeer dankbaar voor de vele tijd en energie die beiden in onze mooie hockeyclub hebben gestoken.

Forescate is daarmee op korte termijn op zoek naar twee nieuwe bestuursleden voor Hockey-Technische-Zaken die het werk van Jan-Geert en Michelle kunnen voortzetten en de implementatie van ons hockeybeleid verder kunnen vormgeven.

Bruis je van de energie, heb je hockeyervaring, durf je beslissingen te nemen, wil je meer betrokken zijn bij de club én verder meebouwen op het gebied van Hockey-Technische-Zaken, dan zoeken wij jou!

De beide bestuursleden werken nauw samen op HTZ - gebied, waarbij zij ondersteund worden door zowel de managers-HTZ (verantwoordelijk voor training en opleiding) als de HTZ-commissies (verantwoordelijk voor indelingen en begeleiding van teams). De bestuursleden zijn samen leidinggevende van de managers-HTZ en zijn verantwoordelijk voor de aansturing van de HTZ-commissie voorzitters. Via een maandelijks driehoeksoverleg worden beleid en actuele zaken tussen bestuur, managers-HTZ en HTZ-commissie voorzitters afgestemd. De HTZ-zaken worden maandelijks in de bestuursvergadering besproken.

Wil je meer weten over deze functie of ken je iemand die hiervoor uitermate geschikt is, mail dan naar [email protected] of neem contact op met Jan-Geert of Michelle via hun HTZ-mailadressen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!