Shoot-out clubkampioenschappen zondag 18 april

Op zondag 18 april zijn de jaarlijkse clubkampioenschappen shoot-outs gehouden. In totaal deden er 102 spelers en 16 keepers aan mee.

De E jeugd ging om 10.00 uur van start en in deze categorie gingen de prijzen naar:

Beste E keeper: Florian Kranendonk
Beste E keepster: Iris Aniba
Beste E speelster: Rosalie Oorburg
Beste E speler: Hidde Jansma

Om 11.00 uur was het de beurt aan onze D jeugd. De beste keeper, keepster, speelster en speler uit deze categorie mochten later doorstromen naar de shoot-out ronde van de ABC jeugd.

In deze D categorie gingen de prijzen naar:

Beste D keeper: Nino Bovenkerk
Beste D keepster: Isis van der Gaag
Beste D speelster: Maud Beljaars
Beste D speler: Joris Dofferhoff

Om 13.15 uur ging de ABC jeugd van start. De keepers en keepsters waren in deze categorie goed vertegenwoordigd. Met de winnende keeper en keepster uit de D categorie kwamen we op 9 keepers(sters) waar de deelnemende A,B,C jeugd de shoot-outs op konden nemen.

Na de voorronde werd het voor 3 meiden nog spannend. Zij hadden evenveel punten gescoord in de voorronde en moesten nog strijden om de laatste finale plek. Na meerdere shoot-outs tussen Noora, Maud en Roosmarijn mocht Roosmarijn deelnemen aan de finale ronde.

De winnaars van de finale waren:

Keeper 1ste prijs: Mels Gouka
Keepster 1 ste prijs: Silke van den Burg

Speelster 1ste prijs: Florine Wesseling
Speelster 2de prijs: Roosmarijn Gelderblom
Speelster 3de prijs: Loeky Beljaars

Speler 1ste prijs: Mike Kuijper
Speler 2de prijs: Joris Dofferhoff
Speler 3de prijs: Max van Nobelen

Deze dag zou niet op deze manier mogelijk zijn geweest zonder de hulp van veel mensen. Speciale dank gaat uit naar de meiden van MB1, Aldo van der Meulen en Dennis Dofferhoff die de hele dag aanwezig zijn geweest om dit evenement tot een succes te maken  Natuurlijk ook veel dank aan de scheidsrechters, tijdwaarnemers en notulisten en ondersteuning. die speciaal naar de club zijn gekomen om ons bij een specifieke lijn te ondersteunen.

We mogen trots terugkijken op een mooie clubdag !!

Ad de Gruiter, George Kuijper en Joyce Visser