Vanaf 1 juni biedt T.V. Forescate weer de Zomer Challenge aan
Tennisvereniging Forescate opent deze zomer opnieuw haar deuren voor geïnteresseerden in tennis. De Zomer Challenge zal vanaf 1 juni voor de tweede keer op tennisvereniging Forescate worden aangeboden. Begint voor jou de zomerstop? Kan je vanwege de corona maatregelen nog niet volledig sporten en wil je toch je conditie op peil houden of zou je tennis gewoon eens willen proberen? De Zomer Challenge is een flexibel aanbod speciaal voor jou op maat en ter overbrugging van de zomerperiode.

Je kunt deze zomer vanaf 1 juni tot en met 31 augustus op twee manieren mee doen met de Zomer Challenge bij TV Forescate. Je kunt voor een bedrag van slechts €69  drie maanden lang onbeperkt gebruik maken van de banen bij TV Forescate. En voor €30- meer kunnen volwassenen (zolang de voorraad strekt) ook nog eens vier proeflessen nemen aan het begin van de Zomer Challenge.  Perfect om de beginselen van het tennis weer op te pakken of om juist kennis te maken met de basisprincipes van tennis. Voor ieder wat wils dus. Meld je je in mei al aan voor de Zomer Challenge, dan betaal je tot 1 juni nog niks. Kinderen tot en met 18 jaar krijgen korting op hun deelname aan de Zomer Challenge.

Als je je aanmeldt voor de Zomer Challenge bij TV Forescate kun je vanaf juni t/m augustus 7 dagen in de week op het park terecht. Doordeweeks kun je overdag vanaf 9 uur terecht en ’s avonds tot 23 uur. In het weekend zijn de banen open van 9 tot 18 uur. Heb je geen eigen racket? Geen probleem! Dan kun je de periode dat je tennist een leenracket op de club krijgen.

De Zomer Challenge van 2020 was een groots succes. Bijna 150 deelnemers maakten op eigen wijze kennis met de sport tennis en de vereniging Forescate. Uniek aan de Zomer Challenge is dat we actief tennisavonden organiseren waar de deelnemers van de Zomer Challenge elkaar leren kennen en aan kunnen haken bij bestaande tennissers op de vereniging.  Ook dit jaar zal hier weer actief aandacht aan worden besteed.

Speciaal voor de jongste jeugd  bieden we in dezelfde periode ook nog een nieuwe serie maak kennis met tennis aan. Ideaal voor de allerjongste jeugd om onder begeleiding van een professionele trainer met leeftijdsgenootjes de basisbeginselen van tennis onder de knie te krijgen.

Kortom, TV Forescate biedt deze zomer een divers aanbod aan om op jouw eigen niveau met tennis aan de slag te gaan. Aanmelden voor de Zomer Challenge kan via ons aanmeldformulier op www.forescate.nl. Voor vragen kan je contact opnemen met Xander van der Klaauw via [email protected]