Teamindelingen Jeugdteams '21-'22 – zondag 30 mei '21 vanaf 14 uur beschikbaar achter de inlog

Met de grootst mogelijke zorg hebben de lijncoördinatoren van de commissies Hockey Technische Zaken zich ingespannen om voor het seizoen 2021-2022 de jeugdteams samen te stellen.

Uit privacyoverwegingen worden de teamindelingen niet publiek geplaatst op de site, maar zijn de bestanden voor leden beschikbaar achter de leden inlog. De lijsten zijn te vinden door zondag 30 mei 2021 vanaf 14.00 uur in te inloggen op www.mhcforescate.nl en te kiezen voor de keuzemogelijkheden: club > documenten > hockeytechnisch.

We rekenen erop dat de gegevens vertrouwelijk blijven en niet via andere kanalen verspreid gaan worden. Op de plek waar ze nu te vinden zijn, zijn ze immers gewoon beschikbaar voor alle betrokkenen.

Teamindelingen zijn elk jaar een moeilijke puzzel, omdat we niet alleen graag iedereen een plek in een team willen geven die het beste bij hem/haar past, maar we ook rekening moeten houden met bondsindelingen, richtlijnen, spelersaantallen en veldcapaciteit.

Alle selecties van de eerste teams worden uiterlijk zaterdag 12 juni 2021 afgerond. Later vandaag (zondag 30 mei) ontvangen de betreffende spelers/speelsters een mail op het adres bekend in LISA.

Voor eventuele vragen over de indeling kunt u zich uitsluitend per mail wenden tot de huidige lijncoördinator van uw kind, ook als uw kind in een ‘nieuwe’ lijn terecht komt.

Na ontvangst van de mail zal de desbetreffende lijncoördinator, zo snel mogelijk contact opnemen. De maatregelen rondom Corona laten het helaas niet toe om op korte termijn een tafeltjesavond op de club te faciliteren. De lijn coördinatoren zullen hun uiterste best doen u op een passende manier ‘te woord te staan’.

Zoals in het eerde geplaatste bericht "Op naar seizoen 2021-2022; Beleid teamindeling Jongste Jeugd en Junioren” starten vanaf maandag 14 juni de trainingen met de nieuwe teams en worden er op de zaterdagen 19/6 - 26/6 en 3/7 wedstrijden (1e jrs E tm A) georganiseerd.

Als u zich voor coaching van een team beschikbaar wilt stellen, verzoeken wij u dat uiterlijk 12 juni 2021 aan de betreffende lijncoördinator per mail kenbaar te maken. Voor de mailadressen zie op de site: de club - organisatie