Huidige coronaregels en registratieformulieren, actueel per 14-6-21

Na een lange periode van onderlinge wedstrijden kunnen de jeugdteams de komende 3 zaterdagen (19 en 26 juni en 3 juli) nog lekker spelen tegen andere teams uit de regio. Ondanks alle versoepelingen is nog steeds niet alles toegestaan, zowel op onze eigen vereniging als bij uitwedstrijden gelden er nog een aantal regels.

Bij oefenwedstrijden geldt nog steeds dat er geen toeschouwers zijn toegestaan. Alleen begeleiders en rijouders van de uitspelende partij mogen op het complex aanwezig zijn.

Voor bezoekende teams geldt:

·Jongste Jeugd teams mogen max. 5 begeleiders (incl. rijouders) meenemen.

·Junioren teams mogen max. 6 begeleiders (incl. rijouders) meenemen.

Voor de wedstrijd mogen teams maximaal 30 minuten van te voren aanwezig zijn, registreren bij de ingang (zie ook bijgaand formulier) en we vragen jullie om na de wedstrijd niet te blijven hangen op de club.
Klik HIER voor het registratieformulier.

Voor thuis spelende teams geldt:

·Jongste Jeugd teams mogen max. 3 begeleiders meenemen

·Junioren en senioren teams mogen max. 4 begeleiders meenemen.

Begeleidingteams samenstellen uit: coach(es), spelleider/scheidsrechter en een eventuele covid-coördinator.
Klik HIER voor het registratieformulier

Regels in de auto voor uitspelende teams:

In de auto geldt ook het verbod op groepsvorming en mogen maximaal 4 personen samen zijn. Mensen die op hetzelfde adres wonen en kinderen tot en met 12 jaar tellen niet mee.

Gebruik van mondkapjes:

·Wel een mondkapje: u zit met iemand in de auto die niet uw huisgenoot is.

·Geen mondkapje: u zit in de auto met huisgenoten.

Op Forescate gaan de douches en kleedkamers vanaf maandag 14 juni weer open en kun je hier weer gebruik van maken. De bar blijft verder nog gesloten.

Voor onze eigen teams is het belangrijk om bij een uitwedstrijd altijd even de regels op de website van de andere vereniging door te nemen.

Bijlage: 20210615Huidigecoronaregels.pdf