MHC Forescate zoekt vast barpersoneel

Lijkt het jou leuk om op onze gezellige club het barteam te versterken en ben je op zoek naar wat extra verdiensten dan zijn we op zoek naar jou. Leeftijd maakt niet uit als je maar tenminste 16 jaar of ouder bent (ook ouderen zijn welkom).

We zijn op zoek naar vaste krachten voor de zaterdag en zondag, ochtend- of middagdienst met de start van het nieuwe seizoen. Ook incidenteel op avonden tijdens feesten en partijen.

De werkzaamheden bestaan uit het runnen van alle werkzaamheden die bij een sportkantine horen, zoals koffie bereiden, drankjes inschenken, broodjes maken en de vrijwilligers de weg wijzen. Maar ook het schoonhouden van de bar, keuken en het opruimen van het terras maken onderdeel uit van de werkzaamheden. Wat wij zoeken zijn medewerkers die snappen hoe je met een glimlach klanten bedient, onder druk kunnen werken, die zelfstandig zijn en verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Voldoe jij aan dit profiel stuur dan een berichtje naar [email protected].

Wil je eerst meer informatie dan kan je bellen naar:

Sabine Hendriks: 06-22021439 of Paul Engels 06-10969412