Corona-regels en Bezoekersregistratie !

LET OP: Bezoekersregistratie i.v.m. Corona !!!!

Toeschouwers zijn toegestaan op het complex tijdens de (oefen)wedstrijden. Voor publiek EN de  begeleiding van teams geldt de verplichting van registratie en gezondheidscheck.
Dit is eenvoudig mogelijk via de QR-code.

U kunt vooraf nu al inloggen via de bij dit bericht geplaatste QR-code, of de QR-code bij binnenkomst op het complex kopieren van de borden die bij de ingang van het complex zijn opgehangen.

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen mensen die wel of niet gevaccineerd zijn: iedereen is welkom mits men geen gezondheidsklachten heeft, zich registreert EN de afstandregels goed in acht neemt.

Let op: toegang to het complex alleen via het ingangshek links van het clubhuis, uitgang van het complex via het hek naast de tribune bij veld 1 !    Het clubhuis is geen verblijfsruimte !

Zie meer informatie in het eerdere uitgebreidere nieuwsbericht (KLIK HIER)