Trainingsschema winter 21-22
Momenteel wordt er hard aan gewerkt aan het winterschema. Het is helaas nog niet gelukt om alle teams per week in Lisa in te voeren zodat iedereen de trainingen in zijn/haar agenda kan vinden.
Toch willen we het winterschema alvast bekend maken zodat iedereen zijn/haar planning hierop kan maken.

In de winter wordt er 1x per week getraind. Deze training wordt door de club geregeld. Teams die zelf een zaal hebben geregeld moeten zelf een trainer regelen en dit ook zelf binnen het team communiceren. Deze training is dan ook niet in Lisa te vinden.

Ook het G hockey team traint niet in de winterperiode. Zij hebben de laatste training op woensdag 24 november en starten weer op woensdag 2 februari als voorbereiding op het zaalhockeytoernooi.

Bijlage: Balkenschema2021week1(1).pdf