Lijnco (Jongste) Jeugd
De lijncoördinator (lijnco) heeft als hoofdtaak het stimuleren en bevorderen van het hockeyen en hockeyplezier van alle teams binnen de lijn. Dit betekent dat de lijnco op de hoogte is van wat er speelt binnen de lijn, weet op welke punten de teams zich kunnen verbeteren en ook de coaches en managers ondersteunt om de teams zich positief te laten ontwikkelen. De lijnco heeft daarnaast een rol bij het jaarlijks vormen van de nieuwe teams. De lijnco heeft om deze rollen te kunnen vervullen veel contact binnen de lijn en is daarbij lid van de commissie HTZ-junior. Binnen deze commissie wordt gezamenlijk een praktische invulling gegeven aan het jeugdbeleid. De lijnco staat zowel voor de afspraken die binnen de commissie worden gemaakt als voor het algemene jeugdbeleid. Met andere woorden: de lijnco heeft een belangrijke en mooie schakelfunctie tussen het bestuur en de teams op het veld.

Interesse? Stuur een mail naar [email protected]