Keepersmaterialen inleveren

Beste keepers,

Het seizoen is bijna ten einde. Dit betekent dat de keepersspullen binnenkort ingeleverd of nagekeken zullen worden. Hieronder volgt per leeftijdscategorie de benodigde informatie.

Jongste Jeugd (E8-, E6-tallen en F’jes)

Voor de jongste jeugd teams geldt dat zij op zaterdag 18 juni, tijdens de jongste jeugd dag, hun spullen kunnen inleveren. Aan de teambegeleiders vragen wij of ze een label aan de tas kunnen bevestigen en deze vanaf 15.00 in met label in kleedkamer 2 kunnen leggen.

Laat het ons weten als jongste jeugd speler komend jaar vast wilt keepen. Dit kan via de onderstaande e-mail. Dan nemen wij contact met je op om zo een beter passend keeperspak aan te meten.

Jeugd (E t/m A)

Op zaterdag 11 juni vanaf 12.00 uur, tijdens de laatste wedstrijd dag, zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om bij alle vaste keepers het materiaal na te lopen en te bepalen of nieuw materiaal nodig is. Teams met wisselkeepers kunnen dan hun tas en kluissleutel inleveren.

Senioren/Veteranen

Aan de senioren en veteranen vragen wij of zij contact met ons willen opnemen. Zij kunnen ons dan via de mail laten weten welke spullen (en in welke maat) ze volgend seizoen nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Rens Cassée

PS: Wat betreft het inleveren van maskers en eventuele zaalhoezen/bandjes komt er nog een vervolg bericht.