Team-barbecues op 10, 11 en 12 juni (op inschrijving)

Beste allemaal,

Het is dit jaar weer mogelijk om met je team op de club het seizoen af te sluiten en te komen barbecueën. Teams kunnen zich inschrijven voor een barbecue op10, 11 of 12 juni vanaf 17.30 uur onder vermelding van de team naam en het aantal personen. Ouders, broertjes en zusjes kunnen zich ook inschrijven.

De kosten per deelnemer bedragen €10,-. Hiervoor krijg je een hamburger, een worstje, 2 stokjes saté, brood, salades, sauzen en een ijsje toe (voor vegetariërs hanteren we 2 stuks vega, graag bij inschrijven opgeven).

Je rekent bij de bar voor je team af en krijgt voor de bestelde aantal personen hoeveelheid vlees geleverd. Dan kun je zelf je vlees bereiden op de door de vereniging geplaatste barbecues (neem een eigen vleestang mee). Als je vlees gaar is kan je bij het buffet een bordje halen met salade, brood en saus en je eigen bereidde vlees meenemen. Wij hopen op veel teams en een leuke gezellige middag/avond. Inschrijven kan door op DEZE LINK te klikken.

Let op: er is ruimte voor maximaal 10 teams per avond, dus schrijf je snel in !

Tot dan!

De evenementencommissie