Uitnodiging SVT Lustrum Sevenstoernooi

Uitnodiging SVT Lustrum Sevenstoernooi. Dit wil je echt niet missen!

Doe je mee aan het one and only, knallende en onvergetelijke Lustrum Sevenstoernooi op vrijdagavond 26 augustus 2022?! Dit vrolijke en gezellige toernooi is bestemd voor alle Senioren-, Veteranen- en Trimhockeyers (SVT) van Forescate. Uitzondering vormen Heren 1 en Dames 1, want die spelen die zaterdag hun wedstrijd.

Gezelligheid, sportiviteit, muziek, deejay en dans voeren de boventoon. Tel daarbij op de aanwezigheid van diverse foodtrucks, een cocktailbar en speciaalbier, en zo is er een geweldige basis om elkaar (nog) beter te leren kennen. Na individuele inschrijving stellen we gelijkwaardige en gemixte teams samen. Voor de winnaar van het toernooi is er een ludieke prijs. Kun of wil je niet meespelen dan ben je natuurlijk ook van harte welkom op dit festijn!

Inloop met happy hour is vanaf 17:30 uur. De foodtrucks zorgen voor mjammie maaltijden. De eerste wedstrijdronde van 20 minuten begint om 19:00 uur. De finaleronde is om 22:30 uur.

We spelen volgens het Sevensreglement, dat wil zeggen met 7 spelers op een half veld zonder scheids en keep. Neem naast je blauwe Forescate-shirt ook nog een rood shirt én een wit shirt mee.

Inschrijven vóór 16 augustus 2022 via LISA of de app, (onder rubriek >meer/evenementen), of via deze directe LINK.

Doe mee aan dit onvergetelijke toernooi. Wij zien alle aanmeldingen met enthousiasme tegemoet!

Alvast een fijne vakantie!

De toernooiorganisatie,
Moniek, Patrick, Koen en Herman