Bijna vakantie: trainen of gestrekte benen?

Nog een paar dagen en dan zijn alle spelers verdeeld over de teams. We kunnen ons voorstellen dat jullie staan te popelen om met elkaar kennis te maken door te trainen of eigenlijk gewoon lekker willen niksen om  vervolgens met vakantie te gaan.

Omdat de wensen zo verschillen per team, laten we het aan de teams over hoe de aankomende week (4 – 8 juli) er uit ziet.

-Mocht jouw nieuwe team willen komen trainen dan kan de coach/ manager van jullie team dit regelen en kunnen jullie lekker gaan genieten op het veld!

-Mocht jouw nieuwe team het voor nu wel even mooi vinden geweest, geniet lekker van de vrije tijd en we zien jullie over een paar weken weer!

Aan het eind van de vakantie staan inmiddels de volgende leuke happenings gepland:

-27 augustus: lustrum Forescate Festival!! Zie de aankondigingen op de site.

-3 september: oefenwedstrijden voor alle (jongste) jeugd teams tegen teams in de regio (houd LISA in de gaten).

De competitie start op 10 september. Let op: subtop AB-teams starten al op 3 september.

We wensen jullie alvast een fijne zomer!

Groeten,

Hoge Temperaturen Zomer (HTZ) Forescate