Scheidsrechters-cursus !

Zoals gebruikelijk aan het begin van ieder seizoen proberen we als scheidsrechterscommissie alle nieuwe leden te helpen met de eerste stappen met een fluit in het veld. Daarnaast helpen we ook graag de meer ervaren leden (scheidsrechters) met het verbeteren van kennis en kunde. Voor deze groep scheidsrechters hebben we ook een extra opleiding naar CS+ (dat is de afkorting voor Club Scheidsrechter Plus).

In samenwerking met Alecto, LOHC en Roomburg geeft Benjamin Sindram een drietal cursussen die enorm druk worden bezocht. Tijdens deze cursussen gaat het bijvoorbeeld om houding, weerbaarheid en positionering. Het is allemaal zeer hands-on en je kunt van meer ervaren scheidsen leren hoe die met bepaalde situaties omgaan.

Afgelopen dinsdag heeft Benjamin een eerste cursus bij Roomburg gegeven met 20 deelnemers. Voor de komende twee cursusdata zijn nog enkele plekken over. Het gaat dan om ervaren scheidsrechters die een stapje verder willen komen. Locatie is Roomburg:

·10 oktober "voorbereiding en samenwerking”

·4 november "intentie en impact”

Aanmelden kan via een mailnaar:  [email protected]

De scheidsrechters commissie