Jeugdspreekuur in ere hersteld!

Heb je als Forescate jeugdlid bij of na het hockeyen last van een sportblessure? De fysiotherapeuten van Paulides weten raad!

Je kunt vanaf aankomende week op woensdagen tijdens de veldperiodes op de club langskomen voor een consult. Het blessurespreekuur wordt aangeboden door Paulides en Partners. Zo kun je snel weer heerlijk blessurevrij sporten.

Het consult vindt plaats in de EHBO-ruimte bij de kleedkamers. Het onderzoek duurt ongeveer tien minuten en bestaat uit een kort vraaggesprek (de intake), een lichamelijk onderzoek en uiteindelijk een conclusie met adviezen. Het kan zijn dat de fysiotherapeut je oefeningen meegeeft, doorstuurt naar de huisarts, of iets anders voorstelt. Met dit advies kun je natuurlijk doen wat je wilt; het verplicht je tot niets.

Ben je onder de 16 jaar, neem dan een ouder mee naar het consult. Wanneer je tussen de 16 en 18 jaar bent, is het voldoende om een schriftelijke toestemming van een ouder mee te nemen.

Let ook even op de huisregels die gelden rond het bezoek aan het spreekuur, deze vind je via deze link.

Je kunt tot de zaalperiode begint dus nog langskomen op woensdag 16, 23, 30 november en 7 december van 17:00 – 17:30 uur.

Tijdens de lentecompetitie zullen de consulten door de Paulides fysiotherapeuten weer opstarten.

Zie ook de bijlage.

We hopen dat jullie gebruik maken van deze fijne regeling en niet met blessures blijven doorspelen. Op een soepel seizoen!

Bijlage: PosterMHCforescatejeugdspreekuurII.pdf