Plaatjesactie vanaf 19 november !!

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Nog een paar nachtjes slapen en het is zover: de Jumbo plaatjesactie gaat van start!

Van 19 november 2022 tot 13 januari 2023 ontvang je bij elke €10,- aan boodschappen bij 'Jumbo Voorschoten van Vliet' (Planciusplantsoen 25) een pakje met vijf stickers. Verzamel alle stickers van je teamgenoten, vriendjes, vriendinnetjes en plak ze in jouw verzamelalbum!

Om de start van de actie in te luiden, organiseert Jumbo a.s. zaterdag 19 november een feestelijke kick-off op de club! Van 09.30-11.00 uur is de Jumbo aanwezig om de verzamelalbums uit te delen. Ieder jeugdlid krijgt daarbij alvast één pakje stickers. Deze feestelijke Jumbo tassen worden per team uitgedeeld en kunnen worden opgehaald door de coach/manager.De tassen die niet in de ochtend opgehaald worden, kunnen later op de dag bij de wedstrijdtafel door de coach/manager opgehaald worden. De albums voor de Kabouters en de Benjamini's worden zondag uitgedeeld.

Jumbo Voorschoten van Vliet heeft nog iets extra's bovenop deze fantastische plaatjesactie bedacht: degene die als eerste zijn/haar plaatjesalbum vol heeft wint een gloednieuwe hockeystick!

Dus... de komende tijd allemaal boodschappen doen bij Jumbo en sparen voor de plaatjes van je vriendjes/vriendinnetjes !

Tot zaterdag!

Coordinatoren plaatjesactie