Koninklijke onderscheiding voor Conny van der Meijden !
Vandaag mochten we als club een bijzonder moment meemaken. Conny van der Meijden, ons lid van verdienste en jarenlang redactiecommissie lid, werd geridderd in de orde van Oranje-Nassau.
Conny werd daarmee geëerd voor al haar vrijwilligerswerk voor de ALS patiëntenvereniging, Spierziekten Nederland, Stichting ALS en voor Forescate.

Burgemeester Nadine Stemerdink was voor deze bijzondere gelegenheid naar Bunnik afgereisd om de Koninklijke onderscheiding uit te reiken tijdens de landelijke ALS patiënten- en naastendag.

In haar toespraak stond burgemeester Stemerdink stil bij de onverzettelijkheid van Conny die, ondanks haar eigen ALS, altijd kijkt naar wat er WEL mogelijk is.
Ook Forescate is Conny dankbaar voor deze levenshouding.
Wat vele leden namelijk niet weten is dat Conny achter de schermen vliegensvlug onze artikelen op de website plaatst.

Namens de club mochten verenigingsmanager Ad de Gruiter en Voorzitter Martijn Schoonhoven de kersverse ridder feliciteren. Trots en dankbaar voor de inspanningen van Conny voor de club, konden we haar nog een keer vertellen dat ze, (misschien ook wel juist door de manier waarop ze omgaat met haar eigen handicap door ALS), een voorbeeld is voor ons allemaal.