Zaalhockey programma
Hoewel we dit weekeinde nog volop veldhockey-programma hebben, zijn ondertussen de voorbereidingen voor het aanstaande zaalseizoen al grotendeels afgerond.
Sinds vandaag zijn ook de voorlopige programma's door de KNHB bekend gemaakt, en daarom hebben we ook voor Forescate het zaalhockeyseizoen alvast in LISA geactiveerd zodat iedereen nu de gegevens kan zien.

Belangrijk is dat we vandaag ook direct al een mail van de KNHB ontvingen dat er in de komende dagen nog volop in het schema gewijzigd zal worden, dus dat we vooral moeten benadrukken dat deze indeling nog "voorlopig" is.

Er zijn bijvoorbeeld tot laat in de avond nog jongste jeugdwedstrijden gepland, en vroeg s'morgens juist seniorenwedstrijden, dat willen de competitieplanners nog zoveel mogelijk corrigeren. Ook zijn er nog last minute een groot aantal poulewijzigingen vanuit clubs die het schema overhoop gooien.

Naar verwachting zullen we dus de komende dagen nog een groot aantal wijzigingen in de schema's gaan krijgen.  Pas dus even op met kopieren van deze voorlopige indeling naar uw persoonlijke agenda!

Het trainingsschema voor onze eigen teams is inmiddels ook bekend, en zal naar verwachting niet meer wijzigen, KLIK HIER voor de directe link naar bericht over het trainingsschema vanaf 27 november.

Ad de Gruiter
Zaalhockeycommissaris a.i.