Seniorenfeest 25 maart

Na een super gezellig hockeyweekend met zowel de start van de tweede seizoenshelft als het clubeten voor O12/O10 én een geslaagd Lustrum Dansant, staat het volgende (18+) feestje alweer op de evenementenkalender met als thema: ‘What’s the time? Summertime!’

Op zaterdag 25 maart maken wij er weer een grandioos feest van voor ‘senioren’ leden, ouders van jeugdleden en vrienden van Forescate. We hebben een gave band geregeld die zorgt voor een avondvullend programma en swingende muziek. Inloop is tussen 20.30 en 21.00 uur. Introducés zijn natuurlijk van harte welkom!

Je kan een kaartje kopen (à €12,50) aan de bar, bij één van de Lustrum commissieleden of door een mailtje sturen naar [email protected] Mocht je lastminute aan de deur nog een kaartje willen kopen, dan kost deze €15,-.

Kom je een dansje wagen en een drankje drinken 25 maart?

Tot dan!

Michelle, Wendy, Simone, Karin, Maja, Stephanie, Leontien, Paul en Herman