Succesvol start playoffs voor Forescate H1

Woensdag was het dan zover, de start van de playoffs, thuis tegen GHBS uit Groningen. Middels een spetterende 4-2 overwinning heeft Forescate Heren 1 de eerste stap gezet richting promotie naar de Overgangsklasse, alweer 25 jaar geleden!

''Hoe het team zich de afgelopen 2 jaar heeft ontwikkeld is bewonderenswaardig. Waar voorheen wedstrijden werden weggegeven door emoties en/ of verkeerde beslissingen in de eindfase heeft Heren 1 inmiddels een volwassen team”

aldus coach Robbert Paul Aalbregt. ''Het spel is verzorgd, af en toe oogstrelend en in balans.

Hoe het seizoen ook gaat lopen, deze ontwikkeling neemt niemand het team meer af en de basis ligt er voor de komende jaren.''

Manager Pieter Holst geeft aan ''De energie die is losgekomen vanuit het team maar zeker ook vanuit de club gisteren is niet te beschrijven, alles klopte en ik ben ervan overtuigd dat gisteren een voorbode is geweest voor aankomende zaterdag als wij uit spelen tegen GHBS. Heren 1 is aan het pieken en dat doen ze op een perfect moment....tijdens de play offs.  Het seizoen is hoe dan ook geslaagd maar nu we de eindstreep kunnen zien en ruiken gaan we er alles aan doen. Dit beloofd nog veel mooier te worden!''

Coach en Manager zijn trots op de mannen en hoe dit seizoen sportief is gelopen. De steun vanuit de supporters en de club is essentieel om ook de volgende stappen te gaan nemen.

Gaan oude tijden herleven op sportpark Adegeest?