Organisatie bar
De bardiensten worden ingevuld door vaste barkrachten, barhoofden en ouders/leden. Er wordt gewerkt in shifts van plusminus 5 uur voor de barkrachten en de barmedewerker. Ouders draaien bardienst tijdens de thuiswedstrijd in shifts van 2 uur en een kwartier. Per shift is een vaste barmedewerker of barhoofd aanwezig die verantwoordelijk is voor de coördinatie van alle bar- en keukenwerkzaamheden, aangevuld met 2 ouders en tijdens de spitstijden met 3 ouders.
Bardienst voor ouders
Van ouders van jeugdleden wordt verlangd dat zij 3 tot 5 keer per jaar een bardienst doen. Dit is conform de Voorwaarden van het lidmaatschap. De bardiensten worden door het team ingedeeld hierdoor kan binnen het team bijvoorbeeld een eerlijke verdeling worden gemaakt tussen mensen die liever fluiten terwijl een andere ouder juist liever achter de bar staat.
De begeleiding van de teams krijgt voor het draaien van de bardiensten een aantal weken van te voren per mail een uitnodiging voor de bardienst. Teams van de 08 t/m O18 jeugd worden op zaterdag ingedeeld.
Werkzaamheden tijdens de bardienst zijn erg eenvoudig en worden je door de barmedewerker of barhoofd bij aanvang uitgelegd. We beschikken over een digitaal kassa systeem waar alle producten en prijzen in staan. Voor nadere info over taken zie info taken barmedewerker.
De volgende ouders kunnen van deze verplichte bardiensten worden uitgesloten: coaches (maximaal 2 per team); leden van de scheidsrechterscommissie; leden van de commissie Hockey Technische Zaken; bestuursleden en door het bestuur aangewezen personen (bestuursbesluit).
Wedstrijdtafel
Op zaterdag wordt er ook 1 ouders uitgenodigd voor de wedstrijdtafel. In deze rol ontvang je de uitspelende teams op M.H.C. Forescate, verwijs je a.d.h.v. een lijst de teams en de scheidsrechters naar het juiste veld en verstrek je 2 consumptiebonnen voor de coaches en 1 per scheidsrechter. Ook hierin kan, indien nodig, de barmedewerker of barhoofd je wegwijs maken.
Inkoop
De barcommissie is verantwoordelijk voor assortimentsbeleid van de bar. Suggesties m.b.t. nieuwe producten zijn altijd welkom. Wij proberen zo goed en ook zo efficiënt mogelijk in te kopen. Door onverwachte wisselingen in afname komt het toch wel eens voor dat een bepaald product uit ons vaste assortiment even niet op voorraad is. Graag uw begrip hiervoor.
Indien er een feest, borrel, toernooi o.i.d. georganiseerd wordt door team(s) of andere commissie(s) graag ruim van te voren contact op te nemen met de barcommissie i.v.m. aanpassingen in de inkoop.
De barcommissie bestaat uit:
Chris Vink (voorzitter)
Sabine Hendriks (barplanning)
Eva Mik (inkoop)
Noor Kruysmulder (barhoofd)
Isabel Mik (Barhoofd)
Frederique van Dam (barhoofd).
Kom gerust als je vragen of ideeën hebt! Je kunt de barcommissie bereiken via [email protected]
Weddeloop 1
2253 ST Voorschoten
[email protected]