Forescate H1 zoekt een manager!

Na een periode van vier jaar is Pieter Holst afgezwaaid als manager en dus is H1 op zoek naar een iemand die het leuk vindt om ons te ondersteunen. We zoeken vooral iemand die het leuk vindt om te organiseren, met mensen bezig te zijn en aanvullend kan zijn aan de bestaande staf.

Kennis van hockey hebben we al in huis en is dus geen vereiste. De ideale manager helpt coach Christiaan Hoekstra met het begeleiden van H1, zeker wat betreft de interpersoonlijke relaties, maakt af en toe een schema en is er niet vies van om de handen uit de mouwen te steken. Op zondag de scheidsrechters en tegenstanders te verwelkomen en begeleiden, een uitje plannen en een hoop plezier zit allemaal in het pakket.

Ook in duo's aanmelden is zeker mogelijk als er een combinatie te maken is met iemand anders! Lijkt dit je leuk? Neem dan contact op met Christiaan Hoekstra (+31 6 25087477) en hopelijk spreken we je snel.

Liefs,

Forescate H1