clubcard_intro

MHC Forescate Clubbetaalpas

Bij MHC Forescate kan er niet meer met contant geld betaald worden. Je kunt alleen nog betalen met een gewone PIN-pas of met de MHC Forescate Clubbetaalpas.

De MHC Forescate Clubbetaalpas is geïntroduceerd om snel en simpel te kunnen betalen aan de bar in het clubhuis. Het kassasysteem is voor jou en voor onze vrijwillige barmedewerkers zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt.
Voor de administratieve afhandeling is een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van het kassasysteem en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubbetaalpas. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met alle gegevens. Deze worden in geen geval aan derden verstrekt.

De Clubbetaalpas kan worden voorzien van saldo via het opwaarderen per PIN-betaling aan de bar van het clubhuis of via een iDEAL internet-betaling vanaf € 20,-. Bij het opwaarderen via iDEAL krijgt de gebruiker een bonus van 10% over de waarde van de opwaardering.