MHC Forescate ontvangt cheque Rabo ClubSupport

In september konden Rabobank-leden weer stemmen op verenigingen die zich hadden aangemeld als deelnemer van de Rabo ClubSupport. Ieder jaar geeft de Rabobank als coöperatieve bank een deel van hun resultaat terug aan deze verenigingen. Hoe meer stemmen een club ontvangt, hoe hoger de bijdrage is die de club krijgt.

Mede dankzij onze Forescate-leden heeft de club een bedrag van €2.119,09 mogen ontvangen, daar is de nieuwe overkapping voor aangeschaft aan de zijkant van het clubhuis.

Op 2 oktober mochten we de cheque in ontvangst nemen van Ester Remmerswaal; adviseur MKB Rabobank.

Bij deze willen we iedereen die heeft gestemd op onze club bedanken, want zonder deze support hadden we nooit zo’n mooi bedrag mogen ontvangen.