Geen wedstrijden op 14 februari

Beste F-jes,

Helaas zijn onze velden deze week weer afgekeurd en hadden we dus geen training.
Maar ook dit weekeinde zullen we niet kunnen hockeyen.

Zelfs als het stopt met vriezen in de komende dagen, kunnen we de velden nog niet goed bespelen, en echt lekker zal het dan ook niet zijn om buiten te staan koukleumen.

Natuurlijk is het jammer dat het allemaal met de kou niet meezit.
Vorige week hebben jullie allemaal zo enorm je best gedaan, en alvast kunnen wennen aan de veranderingen in het weede deel van het seizoen.
Want 5 tegen 5 op een groter veld was natuurlijk wel even wenen !

Na dit weekeinde hebben we twee weken vakantie, en de eerstvolgende wedstrijden zijn dus pas weer op 7 maart.
Of de training van aanstaande woensdag kan doorgaan hangt ervan af of de velden weer vrijgegeven zijn, kijk daarvoor goed op de website.

Tot ziens,

Ad en Jorina.

En tenslotte nog een berichtje voor jullie ouders:
Voorzover nodig herinneren wij u er nog even aan om met de coach van het team van uw kind af te stemmen of uw kind op de onderstaande dagen (met oog op communieverplichtingen en vader kind weekienden en andere schoolactiviteiten) aanwezig kan zijn:

11 April
18 April
25 April
16 Mei

Ook is er een feest op de club op 6 maart, nu eens niet voor spelers alleen, maar ook voor geïnteresseerde ouders in ski sfeer.
Wij ontvingen daarvoor een aankondiging die we u natuurlijk niet willen onthouden en die we als bijlage bij deze mail hebben bijgevoegd.
Wij wensen u veel succes met het opvangen van uw kind na de ongetwijfeld zware klap van de mededeling dat er zondag geen hockey is, en met vriendelijke groet,

Jorina Biersteker,
Ad de Gruiter.