Aan- of afmelden voor evenementen
Op Forescate gaan de meeste aanmeldingen voor clubevenementen tegenwoordig digitaal. Heel handig en razendsnel in 3 stappen.
Daardoor zijn ook altijd alle aanmeldingen actueel en hoeven er niet eindeloze hoeveelheden mails met gegevens bij iedere inschrijving verstuurt en verwerkt te worden, maar heeft de organisatie altijd direct de juiste informatie.

Omdat we niet dagelijks aan- of afmelden is het proces de eerste keren soms even wennen.
Daarom hebben we hier even een samenvatting gemaakt van de 3 stappen uit het aanmeldproces.
Op dit moment is het overigens ook mogelijk om aan of af te melden via de app voor evenementen , (kies in de app voor "Meer" en vervolgens voor "Evenementen").

LET OP: aanmelden is alleen mogelijk voor evenementen die voor de specifieke doelgroep zijn en staan dus alleen voor die leden open. Daarom is het ook belangrijk dat ouders die namens hun kinderen willen bevestigen dat doen onder inlog van het kind (en dus niet onder hun eigen naam) !!!

Zie de bijlage voor de hele uitleg in vorm van een illustratie, zie hieronder de samenvatting:

Bijlage: Aanmelden voor evenementen printscreens.pdf