Uitnodiging informatieavond F-jeugd
Dinsdag 24 augustus 2010, zal in het clubhuis vanaf 19.30 uur een informatie- en kennismakingsavond voor alle ouders van onze nieuwe leden worden gehouden. Omdat dit een belangrijke informatieve bijeenkomst is, nodigen we je ouders hiervoor van harte uit.

Klik op onderstaande bijlage voor de uitnodiging

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Forescater,

Van Harte welkom als nieuw F-jeugdlid bij de Mixed Hockeyclub Forescate !

Binnenkort begint het nieuwe hockeyseizoen, en zul je (eindelijk) kunnen gaan hockeyen bij Forescate.

Je traint wekelijks op de woensdagmiddag van 16.30 – 17.30 uur, de eerste training is op woensdag 8 September.
Na de herfstvakantie speel je daarnaast ook iedere zondagochtend van 11.00 tot 12.00 uur onderlinge wedstrijden in vaste teams.

Op deze avond zullen we uitleg geven over de trainingen, wedstrijden, kleding het ledeninformatiesysteem en de afspraken die op onze hockeyclub gelden.

Ook bespreken we natuurlijk de opbouw/planning van jouw eerste hockeyjaar.

Je ouders kunnen alleen op deze avond een naam van een vriendje of vriendinnetje doorgeven met wie jij na de herfstvakantie graag in het team zou willen komen.

Bijna alle informatie aan onze leden is te vinden op de website: www.mhcforescate.nl. Houd deze dus in de gaten, (natuurlijk ook de informatie onder menukeuze “F-jeugd”).

Ook wordt veel informatie via de mail verstuurd. Het is dus belangrijk dat de club altijd beschikt over je juiste emailadres(sen).

Wij wensen jouw en je familie een heel fijn hockeyseizoen toe!

Vriendelijke groeten,

Marten Bron