Support de trainers uit D1 en H1 – gogo girls & boys !!
Paul, Tim, Steven, Lars en Tomas verzorgen met elkaar de trainingen van maar liefst 14 jeugdteams en leveren daarmee al jaren een zeer waardevolle bijdrage aan de opleiding van de jeugd op Forescate.
Dit seizoen is er ook een bijzonder grote vertegenwoordiging vanuit Dames 1. De vereniging is heel blij dat Milou, Josephine, Sarah, Julienne, Evi en Lotte met elkaar de trainingen voor maar liefst 9 jeugdteams verzorgen. Wat geweldig om te zien dat de spelers uit de paradepaardjes van onze vereniging zoveel teruggeven aan de jeugd!! En wat zou het geweldig zijn als de jeugd uit deze 23 (!) teams ook op zondag massaal naar de club komt om hun trainer aan te moedigen en de support te geven die ze dubbel dik en dwars verdienen.
Helaas leverde de eerste ronde vorige week zowel voor Dames 1 als Heren 1 geen punten op maar daar gaat komend weekeinde als beide teams thuis spelen zeker verandering in komen. Dames 1 neemt het op tegen Pollux, dat ook nog puntloos is en aansluitend speelt Heren 1 tegen de Kikkers dat wel zijn eerste potje wist te winnen. Ik hoop op een groot legioen aan supporters aanstaande zondag.

Eugenie Zwanenburg
Bestuurlid htz-kader (ad interim)