Help MA1 naar Barcelona! Acties Stroopwafel-VERLENGD en Piet

Afbeeldingsresultaat voor markus stroopwafelsIn februari willen wij als MA1 heel graag naar Barcelona op trainingsstage. Helpt u ons mee?

Stroopwafelactie
Eén van onze acties is de stroopwafelactie. Op 25 november kunt u verse Goudse stroopwafels kopen op Forescate. Ook de bestellingen kunt u 25 november ophalen op Forescate. Helaas is pinnen niet mogelijk.

De stroopwafels zijn bereid zonder kleur-, geur- en smaakstoffen en zonder conserveringsmiddelen.

1 pakje (tien stroopwafels) kost € 2,50
1 zakje stroopwafel koekkruimels kost € 0,50
AANBIEDING: 3 pakjes voor  € 7,00

Tip: De stroopwafels kunt u ook invriezen en daarna zijn ze nog steeds heerlijk!

Dus kopen of bestellen alleen 18 november!

Pietenactie
MA1 kent een paar pieten die het erg leuk zouden vinden om langs te komen op uw pakjesavonden op 1,2, 3 en 5 december!

Dit kan op vrijdag 1-12 en dinsdag 5-12 tussen 17:00 en 20:00 uur en
op zaterdag 2-12 en zondag 3-12 tussen 15:00 en 20:00 uur.

De pieten zullen met zijn tweeën ongeveer 20 minuutjes langskomen om alle mooie cadeautjes van sinterklaas langs te brengen.

Ze vragen hier €35 voor. Als u onze pieten uitnodigt, sponsort u tegelijkertijd ons reisje om de echte Pieten eindelijk te onmoeten in hun eigen land, Spanje.
Het emailadres om ons te bereiken is via gastvrijheid-evenementen@mhcforescate.nl.