Trainingen 2018-2019
Een nieuw - voorlopig - trainingsschema is gemaakt voor seizoen 2018-2019 en voor de komende jaren. De achterliggende gedachte is dat (bijna) alle teams van dezelfde lijn op hetzelfde moment trainen en dit willen we komende jaren zo doen, zodat de dagen waarop getraind wordt en de tijden vaststaan en duidelijkheid geven aan een ieder. Zie bijlage.

Vanuit didactisch oogpunt is het fijn dat ook in andere lijnen dan E en F in carroussel getraind kan worden en dat team overstijgend getraind kan worden. Onderlinge partijtjes zijn ook makkelijker om te organiseren binnen een lijn.

We hebben vooral voor de C, B en A jeugd nog vacatures.
Vind je het leuk om training te geven, dan kan je dat laten weten via [email protected].

In de week van 27 augustus starten de trainingen weer.
De kaderteams starten de week hiervoor en krijgen van hun trainer hierover bericht.

We wensen iedereen een hele fijne vakantie.

met hockeygroet,
HTZ