Vacatures communicatiecommissie

Vind jij het leuk om je bezig te houden met communicatie voor onze hockeyvereniging? Dan zijn wij op zoek naar jou! We willen onze commissie graag versterken met 2 à 3 leden.

De communicatiecommissie bestaat uit een redactie die de nieuwsberichten op de website en social media verzorgen. Daarnaast zijn er nog leden die zich bezighouden met de vaste content op de website, het Forescate Magazine, de wekelijkse publiciteit voor de vereniging en vele losse projecten.  We vergaderen één keer per maand en afhankelijk van de activiteiten ben je 1-2 uurtjes per maand kwijt aan deze commissie.

Vind jij het leuk om ons hierbij te helpen? Ben je handig met contentsystemen of schrijf je makkelijk? Je hoeft geen communicatieprofessional te zijn (uiteraard is dat wel makkelijker) als je maar affiniteit hebt met communicatie. Alle hulp is van harte welkom. Heb je interesse of wil je meer weten? Mail naar [email protected]