Grote Clubactie
Minimaal 10 loten verkocht en/of klaar met loten verkopen? Lever dan nu zo snel mogelijk je clublotenboekje in! Graag in blauwe brievenbus in de hal van het clubhuis.

Oproep aan alle coaches en managers van de E- en D-teams: motiveer je spelers en speelsters minimaal 10 loten te verkopen om zo in maart/april gratis mee te kunnen eten met je hele team inclusief een gezellig spel met mooie prijzen..

Als je nog niet klaar bent met verkopen en je wil kans maken om bij de beste drie verkopers te zitten, dan kan je nog loten verkopen tot 12 november!
Op dit moment zijn er zo'n 40 boekjes ingeleverd... De opbrengst is tot nu toe bijna 2000 euro.

Welke ouder wil/kan helpen met het invoeren van de clubloten?
U kunt dit thuis doen met een invulinstructie op welk moment het u uitkomt. Vele handen maken licht werk, dus geef u op door een mail te sturen naar [email protected]

Lotenverkopers, succes met verkopen en vergeet vooral niet het boekje in te leveren. Ieder verkocht lot levert de hockeyclub tenslotte 2,40 euro op!

Simone Vink