Wintertrainingsschema A-D Jeugd en Senioren vanaf 3 december
Vanaf 3 december gaat het winterschema voor de A-D jeugd en senioren in.
Voor de E&F Jeugd start het vanaf woensdag 28 november want dan start ook de zaaltraining. Zie hiervoor een apart bericht.

Als club willen we zuinig met de velden om gaan. Zoveel mogelijk trainingen zijn hiervoor verplaatst naar veld 3 & 4.
Op veld 4 komen balken te liggen, waar we zo 4 "zaalvelden" maken en dus met 4 teams tegelijk kunnen trainen.
Er is geprobeerd zo veel mogelijk teams op dezelfde tijd als in het veldschema te laten trainen.

Senioren, BSN en keepers stemmen binnen team/leiding verder trainingsintensiteit af.

Wel hoor ik graag wanneer jullie niet van de gelegenheid gebruik maken. Dit ivm open/sluiten en het voorkomen van onnodige branduren van de verlichting.
Mocht je als team een zaal hebben geregeld op hetzelfde tijdstip als op het veld laat het me dan ajb weten.
We gaan proberen om het winterschema voor de A-D teams en senioren (voor zover van toepassing) ook in Lisa door te voeren.

Hou berichtgeving op de site/LISA app over speelbaarheid van de velden goed in de gaten.

Heel veel plezier en hopelijk kunnen we in de winter ook veel hockey meters maken!

Overigens staat op de site van de KNHB het volgende mbt de competitie indeling:
Het streven is om de indeling en het programma van de districtscompetities rond de volgende data te publiceren:
District Zuid-Holland: 19 november

Misschien leuk om naar toe te gaan zijn de Kampioenschappen zaalhockey
welke op de volgende data plaats vinden:
26 en 27 januari 2019: voorrondes NK A-, B- en C-jeugd
2 februari 2019: NK Zaalhockey 2019 voor de Hoofdklasse en A-, B- en C-jeugd