Velden afgekeurd (update 1-2-2019)

Op dit moment zijn alle velden op Forescate bedekt met een sneeuwlaag en blijven uiteraard afgekeurd, de velden mogen ook niet worden betreden.

Ons complex is vandaag ook afgesloten.

Als de weersverwachtingen uitkomen zullen alle velden tot zaterdagmiddag 14.00 afgekeurd blijven en de velden 1 en 2 zelfs tot zondag 12.00 uur.
Maar als de voorspellingen niet uit komen kan de situatie uiteraard veranderen.

We zullen daarom morgen een actueel bericht plaatsten, op basis van de actuele situatie op de velden en de weersverwachtingen.
Hoewel wel langzame dooi te verwachten is, geven de weersverwachtingen helaas geen zicht op voldoende temperatuursstijging om een verandering te verwachten eerder dan Zaterdagmiddag.
Zelfs als straks de velden optisch weer een beetje groen worden, is de ondergrond nog steeds behoorlijk bevroren en veroorzaakt het betreden van de velden een onherstelbare schade aan de vezels.

De standaard afspraken in dit soort afgelastingsperiodes blijven uiteraard van kracht:

Als de trainer besluit tot een alternatieve videobespreking binnen, dan zoals altijd aub zelf even goed en vooral TIJDIG ( voor 13.00 uur) met team en clubhuisbeheerders afstemmen, want het clubhuis is in winter meestal gesloten en er zijn werkzaamheden in en rond het clubhuis gaande.

Ook als er besloten wordt om NIET te trainen of trainingen in te korten, is (zoals altijd) tijdige afstemming met manager HTZ en clubhuisbeheerders van belang (om openen en afsluiten van clubhuis goed te kunnen afstemmen).

Overigens heeft het geen enkele zin om met clubhuis of beheerders te app-en of bellen, de eerste plaats waar de beslissing over bespeelbaarheid van de velden kenbaar gemaakt wordt is altijd hier op de site. Sterker nog, alle telefoontjes en appjes vertragen alleen maar de snelheid waarmee andere leden geinformeerd kunnen worden.

Ad de Gruiter, Verenigingsmanager