Met spoed gezocht: Bar-/Wedstrijdtafelplanner
De barcommissie is met spoed op zoek naar administratieve vrijwilliger voor de rol van bar-/wedstrijdtafelplanner. Monique Kortekaas die deze rol een aantal jaren heeft ingevuld vindt het nu tijd om het stokje over te dragen aan een andere vrijwilliger. Als planner maak jij elke periode aan de hand van het wedstrijdschema een bar-/wedstrijdtafel schema voor 6 weken vooruit. Daarnaast plan je het vaste personeel en beantwoord je eventuele mail. Deze rol kost je elke week een uur en eens in de 6 weken een paar uur. Wij hopen erop dat jij ons komt helpen en Monique zal de werkzaamheden op een goede manier aan je overdragen.

Takenpakket:
Het plannen van de bar- en wedstrijdtafeldiensten op zaterdag
           Dit houdt in: de vaste krachten indelen
de baroudste indelen
de teams indelen bar- en wedstrijdtafeldienst
Het plannen van de bardiensten op zondag (ouders en vaste krachten)
Het plannen van bardiensten met activiteiten
Vervanging regelen bij ziekte
Het doorgeven van de uren
Nieuw barpersoneel regelen en gegevens doorgeven
Aanspreekpunt voor de barplanning en mails die binnenkomen beantwoorden

Interesse of vragen, mail naar gastvrijheid-evenementen@mhc forescate.nl t.a.v. Paul Engels