Seizoen 2019-2020 Start trainingen – concept trainingsschema - (nog meer) trainers gezocht

Zoals ook in het andere bericht op de site staat vermeld start de competitie voor de jeugd en Dames 1 en overige senioren/veteranen het weekend van zaterdag 7 september. Heren 1 en de Jongste Jeugd (E&F) starten een weekend later op zaterdag 14 september en zondag 15 september.

Heren 1 en Dames 1 starten begin augustus met hun voorbereiding op het seizoen. De overige SVT-teams (Senioren, Veteranen, Trimmers) bepalen onderling hun startdatum.

Vanaf 19 augustus starten de junior topteams in principe, tenzij met de trainer/coach anders onderling is afgesproken.

Vanaf 26 augustus starten normaliter de overige junior teams, tenzij daar onderling andere afspraken over gemaakt zijn. Ook in het geval een team nog geen trainer heeft zou het kunnen zijn dat er deze week nog niet gestart kan worden.

Op woensdag 4 september krijgen de trainers van de E&F-jeugd uitleg en instructie. Nadere info volgt.

Vrijdag 6 september starten de trainingen voor de E-jeugd, woensdag 11 september is de eerst training voor de F-jeugd.

19/8      Start trainingen Topteams Junioren

26/8      Start trainingen Sterkte & Breedte teams Junioren

04/9      Trainers E&F jeugd krijgen uitleg

06/ 9     Start trainingen E-jeugd

11/9      Start trainingen F-jeugd en G hockey

Concept trainingsschema

In de bijlage treft u het concept trainingsschema aan. Het zou kunnen zijn dat er nog wijzigingen plaatsvinden als dat vanuit de manager HTZ noodzakelijk geacht wordt. Het overgrote deel van het trainingsschema is ongewijzigd gebleven, echter m.n door twee extra junior teams (42 i.p.v 40) was het noodzakelijk enige wijzigingen door te voeren.

Trainers gezocht

We hebben op de eerdere oproep enthousiaste reacties gehad, maar kunnen voor komend seizoen zeker nog trainers gebruiken.

Wil jij helpen onze Forescate jeugd hun hockey skills te verbeteren, neem dan contact op met de manager HTZ, Stijn de Man, ([email protected]) en wij zien je graag aan de slag op het veld.

Zeker ook (jong)senioren willen we vragen zich op te geven want (ook) voor de B- & A-jeugd zoeken we nog kandidaten die hun hockey enthousiasme en vaardigheden via trainen over willen dragen aan deze leeftijdscategorieën.

Het bestuur heeft de vrijwilligersvergoeding voor het geven van training wat kunnen verhogen. Stijn kan je hierover meer vertellen evenals de afspraken die hierbij horen. Speel je in een TOP team, dan krijg je een vergoeding nadat je je compensatie-uren (voorheen vrijwilligers uren) hebt gedraaid.

Bijlage: Trainingsschema 2019-2020 CONCEPT 20190701.pdf