Sponsor menukaart
Voor toekomstige sponsoren en voor teams die voor hun team in gesprek zijn met potentiële sponsoren hebben we voor Forescate een brochure laten maken waarin een aantal mogelijke sponsorvormen duidelijk op een rijtje worden gezet.
In een persoonlijk gesprek met een van de leden van de sponsorcommissie zijn dat de bedragen die bij de verschillende sponsorvormen horen in te vullen.  Sponsoring is vaak immers een samenhang van verschillende sponsormogelijkheden, waarbij soms meer kan dan op eerste oog te zien is.
In de bijlage bij dit bericht treft u de digitale versie van de algemene sponsorinformatie aan.

In de jaarlijkse presentaties aan coaches en managers van onze teams geven we ook ieder jaar informatie over de regelingen rond andere veel voorkomende teamkleding (zoals bijvoorbeeld teamvesten).
Natuurlijk is daar ook vooraf afstemming met de sponsorcommissie noodzakelijk, maar de 3 meest voorkomende vormen hebben we hieronder ook in een plaatje samengevat.

Voor alle informatie over sponsormogelijkheden kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via mail:  [email protected].

Met vriendelijke groet,
Sponsorcommissie MHC Forescate.