Opzeggen lidmaatschap vóór 1 mei
Het zijn uitzonderlijke tijden. Het is prachtig (hockey)weer, maar de velden liggen er helaas verlaten bij.
Ondanks dat bijna alle (zichtbare) hockeyactiviteiten stil liggen, staat de organisatie niet volledig stil.

We behouden het liefst alle leden, maar mocht u willen opzeggen voor het komende hockeyseizoen 2020/2021 , dan vragen wij u dit zo spoedig mogelijk door te geven. Opzeggen van het lidmaatschap dient te geschieden vóór 1 mei 2020, alleen per e-mail aan: [email protected].

Wij willen u vriendelijk vragen de reden van opzegging erbij te vermelden. Dat biedt ons de mogelijkheid om te leren en eventueel maatregelen te nemen. U ontvangt van uw opzegging een ontvangstbevestiging. Pas dan is uw opzegging definitief.

Ter voorkoming van misverstanden melden wij u dat u de contributie voor het volledige seizoen dient te betalen indien uw opzegging niet tijdig plaatsvindt.

Het bestuur