Update na evaluatie weekend 5/6 september
Afgelopen weekend hebben we weer een goed hockeyweekend gehad.

Zaterdag verliep het naleven van de maatregelen op het complex goed en ging de registratie van begeleiders naar behoren. In tegenstelling tot vorig weekend hadden de meeste teams de registratieformulieren reeds ingevuld bij aankomst en verliep het soepel bij de wedstrijdtafel.

Dit heeft ons doen besluiten dat we op de zaterdag het aantal begeleiders/toeschouwers voor de thuisploeg kunnen gaan opschalen naar 1 begeleider per kind. Nog steeds zal dit geregistreerd moeten worden op het (aangepaste) registratieformulier en ingeleverd worden bij de wedstrijdtafel bij aankomst.

Ook zondag ging over het algemeen goed, op een paar incidenten na. We zagen een verbetering ten opzichte van de vorige zondag maar constateerden ook dat sommige teams en begeleiders zich niet altijd aan de maatregelen hielden. Helaas zien we op de zondag niet genoeg verbetering om ook op deze dag te kunnen gaan opschalen.
We zullen desbetreffende teams apart hierop aanspreken zodat we, als we het veilig genoeg achten, alsnog ook op de zondag kunnen gaan opschalen.

Zie hier http://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=2461&Volledig=1 de volledige lijst met maatregelen die gelden bij Forescate en het nieuwe registratieformulier.