Regen komende weekeinde, geen schuilmogelijkheden op club !

In deze periode van Covid, doen we als club ons uiterste best om zoveel mogelijk hockey mogelijk te maken en publiek te ontvangen.

In de afgelopen weken hebben we met z’n allen echt ons best gedaan om "samen Corona onder controle te houden”. We mogen best een beetje trots zijn op de manier waarop we de zaken rond Corona op Forescate hebben georganiseerd.

Voor het komende weekeinde staat ons echter een nieuwe uitdaging te wachten: ....Regen en wind……..

Zoals u weet is het in deze Coronaperiode niet toegestaan om in het clubhuis, gangen of kleedkamers te verblijven.
Bij regen of wind of tijdens sproeipauzes, is er op het complex dus helaas geen enkele mogelijkheid om te schuilen.

We kijken naar mogelijke oplossingen en onderzoeken bouwkundig op dit moment bijvoorbeeld de mogelijkheden van semi-permanente overkappingsmogelijkheden, maar dat zal de komende weken echt nog niet gerealiseerd zijn.

Voorlopig adviseren we dus nadrukkelijk alle bezoekers om qua kleding goed rekening te houden met het weer en ervan bewust te zijn dat er GEEN mogelijkheden zijn om te schuilen.

Voor diegenen die toch verrast worden door het weer zijn er aan de bar nog een aantal Forescate-paraplu’s te koop, maar mooier dan dat kunnen we het op dit moment helaas niet maken……