COVID - Update 28 September 2020

De opmars van het coronavirus in Nederland heeft geleid tot enkele nieuwe landelijke maatregelen die vanaf morgenavond 18.00 zullen gelden. Dit keer zijn ook expliciete maatregelen voor sportverenigingen genomen.

Voor Forescate betekent dit helaas ook dat we onze bar moeten sluiten en dat we onze wedstrijden zonder publiek moeten laten plaatsvinden. Het nablijven na een wedstrijd of training zal helaas vervallen.

We wachten de adviezen van de KNHB nog even af en zullen vervolgens morgenavond met onze Covid-groep precies bekijken wat we op Forescate eventueel moeten aanpassen.
We zullen daar woensdag of donderdag op de site een update over publiceren (afhankelijk van wanneer we de adviezen van KNHB ontvangen).