Covid - update 13 oktober 2020

Vanavond is de persconferentie van de regering geweest waarbij ook de maatregelen voor sport weer aangescherpt gaan worden. Vanaf morgenavond (woensdag 14 oktober) om 22:00 zullen deze nieuwe maatregelen van kracht worden.

We moeten nog even wachten op de definitieve besluiten van de KNHB maar op voorhand kunnen we al aangeven dat de trainingen van de seniorenteams vanaf morgenavond 22:00 niet meer kunnen doorgaan.
Als seniorenteams zelf beslissen hun training al eerder te cancellen vragen we jullie wel om dat vooraf even door te geven per mail aan : [email protected] of app-je naar 06-45130649 i.v.m. openen en afsluiten van het complex.

De verdere invulling en consequenties van de verscherpte maatregelen zullen later worden gecommuniceerd, (dus ook over de aangekondigde stopzetting van de hockeycompetities).