Verkoop gevonden voorwerpen !

A.s vrijdag (27 november 2020) van 19:30-22:00 uur is de verkoop gevonden voorwerpen van Forescate.
De opbrengst komt ten goede aan de club. Diverse (hockey)kleding en accessoires tegen kleine prijzen voor kinderen en volwassenen.

Tevens verkoop van overgebleven nieuwe Forescate meisjes en dames wedstrijdshirts voor €15,- (meisjes) en €20,- (dames).

Tegelijkertijd kun je hier ook mooie vintage kleding voor de allerkleinsten scoren (maat 50-152) op de Kidswear Party van Pleun & Ko.

Dit jaar gaat de verkoop net iets anders dan gebruikelijk:

1: vanwege corona werken we met vooraanmelding en gebruiken we niet het clubhuis maar de locatie "het Kruispunt” (de kerk tegenover de Albert Heijn)
2: door de samenwerking met Pleun&Ko kunnen we behalve de gevonden voorwerpen dit keer ook mooie vintage kleding voor de jeugd aanbieden.

Je kunt je inschrijven via deze link:https://www.supersaas.nl/schedule/Pleun_&_Ko/Kidswear_Party_Pleun_&_Ko.

Betalen alleen via een tikkie, dus neem je telefoon mee!