Corona Update 16-1 en hervatting activiteiten voor jeugdteams

Zoals bekend hebben we de hervatting van de hockeyactiviteiten voor onze jeugdteams niet dit weekeinde laten ingaan maar met een week uitgesteld. Dit in afwachting van eventuele actuele regelgeving na de persconferentie en om opnieuw heel zorgvuldig onze eigen maatregelen te kunnen afstemmen op de geldende landelijke maatregelen, de regels vanuit RIVM en de aanwijzingen en publicaties van de KNHB van afgelopen vrijdag.

Inmiddels is gelukkig gebleken dat er voor jeugdteams geen nieuwe beperkingen zijn die de start van het "Sevens-WK” in de weg zouden staan, en dus kunnen we het volgend weekeinde van start gaan!

Zoals altijd zullen de vaste maatregelen die we op Forescate met elkaar hebben afgesproken onverminderd blijven gelden en zullen we deze steeds aanpassen aan de actuele regelgeving en maatregelen.
Lees alle informatie daarover nog even goed door om te voorkomen dat bepaalde aandachtspunten in de winterstop wat zijn weggezakt.

Zo houden we bijvoorbeeld:
*    de registratieafspraken bij de wedstrijdtafel,
*    de vaste looproutes van en naar het veld ,
*    de beperkte samenkomst-tijden voor en na de wedstrijd,
*    het inroosteren van diensten voor de wedstrijdtafel bij ingang van het complex en het indelen van centrale Covid-toezichthouders.

Nieuw is dat we nu voorlopig ook een COVID-toezichthouder (met oranje hesje) specifiek voor veld 4 indelen uit de op dat veld spelende teams , en dat we onze teams uit de A-D categorie extra benadrukken om niet meer in de dug-out met team samen te komen, maar besprekingen altijd uitsluitend op het veld te laten plaatsvinden. Natuurlijk moeten we ons ook aan de mondkapjesplicht in het clubhuis houden.
Daarnaast is het nu ook belangrijk dat jongeren vanaf 12 jaar oud tot 18 jaar, voor en na het sporten de onderlinge afstand van 1,5 meter van elkaar in acht moeten nemen. Dus op weg naar de veldingang en direct na het verlaten van het veld.

Voor meer informatie verwijzen we uiteraard naar de site, bijvoorbeeld naar de artikelen:

>> Corona update 13 januari      (KLIK HIER voor directe link)

>> Hervatting activiteiten            (KLIK HIER voor directe link)

>> Corona-Maatregelen              (KLIK HIER voor directe link)

>> Basisregels voor de sport
      (KNHB/NOC.NSF/RIVM)          (KLIK HIER voor directe link)